Tuesday, April 13, 2010

Antara Audit,Bandung & Solo Weekend

"weiii..mcm mana ni,Audit masuk company aku isnin ni..aku tak leh p Bandung la.."

Dengar ja dari mulut Pett macam tu,aku sangat-sangat menggelabah.Mana taknya,sebab aku dengan Pett akan balik ke Jakarta dari Bandung awal sikit dari budak-budak lain.So,aku solo.cilakak!!
Bapak hensemnya aku berjalan sorang-sorang kat Bandung tu.Kalau Nia Ramadhani sudi teman takpa la jugak kan.







                        Bajet nak lepak hotel ni.


to Pett:-weekend ni pi la tengok wayang dengan awek..:)

3 comments:

Pett Suhaimi said...

Hgpa pi la tinggaikan aku keseorangan kat sini..xpa..aku mau dating ng awek2 weekend ni.

lamke said...

aku sgt sedih la pett..hmmm..
manakan mampu aku nak membawa diri sensorang...:)

siam bakar said...

aku ada pett. mai lipis kita pi picnic kat sungai yu.